Obama

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Mar 19 11:59:41 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/3/19, Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>:
> Henk, je hebt kennelijk iets tegen Obama.

Nee, ik heb niets met zijn boodschappen.

http://edition.cnn.com/video/#/video/politics/2008/03/15/cooper.obama.pastor.intv.cnn

> Dan nog liever bitchy Hillary,
>  die speelt het spel tenminste zoals "we" dat gewend zijn. Vuig, vies,
>  egeocentrisch, leep en geniepig.

Desnoods ... :)

> Een Amerikaanse D66-er .

Uhh... wat is er nu zo D66 aan.  Die vraag van mij lag er overigens al.

>  Obama heeft een zwak voor een man die staat de tieren tegen een
>  hypocriet Amerika. Nou, ik steun die steum. God Damn America.

Kijk nu weten ze dat hij christelijk is,  vlgns veel Amerikanen was
nl. hij moslim.

Henk Elegeert