AHA-gate: Recensie 'autobiografie'

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Mar 18 00:03:30 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Wij zijn het niet eens wat  Hirsi Ali betreft. Soit
Ik ben er echter van overtuigd dat zij wel weer naar Europa cq Neederland terug wil. Ze zit bij de meest rechtse think tank van Amerika. Een organisatie die zich rechts van Djenghis Kahn bevindt. Het rabide conservatisme met gristelijk religieuze trekjes van deze organisatie heeft ze onderschat. Daar zouden meer Nederlanders zich in vergissen.
Ik denk dat de VVD blaaskaak, ja die van die fascistische brief op jonge leeftijd geschreven te links is voor de Heritage Foundation foundation.

dirk

"Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at combidom.com> wrote: REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bron:   De Pers