Bericht uit Washington

Thu Mar 13 10:19:05 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Hmm, na de AHA-haatcampagne op dit forum krijgen we dus nu een anti-HC
>campagne.

 Die 'AHA-haatcampagne' betrof scepticisme. Dat AHA inderdaad een zwarte
 heks is, heb ik met dat Gele scenario nu echt wel aangetoond.

 Zelf ben ik niet tegen Clinton maar ik zou m'n weddenschapjes maar af-
 sluiten op McCain. Clinton loopt haarzelf zo vreselijk in de weg en met
 Obama draait alles uit op een gigantisch drama.

 De keuze is wel geestig: de volgende president van de US wordt,
   1. Een bejaarde.
   2. Een neger.
   3. Een vrouw.
 Ik gok nog steeds op de bejaarde...