Youp van 't Hek over 'De homo-gekte (column)'

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue Mar 11 01:00:34 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 10-03-08 heeft Hein van Meeteren<heinwvm at chello.nl> het volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk Elegeert schreef:
>
>  > Youp van het Hek maakt -  terecht (en opnieuw) - zichzelf volkomen belachelijk.
>  > Zit ie in de overgang ofzo?  ;)
>
> En in welke overgang zit uwed danwel niet?

Geen. Ik let wel wat op waar deze maatschappij naar toe afgeleidt. Jij?

> Er is niets homofobisch of
>  homovijandigs aan om je te verweren tegen elkaar ostentatief
>  bevredigende homo's in een park waar je onbekommerd als opa, oma, pa en
>  ma, kindje of hondje wil wandelen, rennen, skaten of luieren.

Ga dan verhuizen naar een land waar je gevrijwaard wordt en blijft
vooral van dergelijke taferelen, Hein.

En hoezo niet homofobisch of  homovijandigs? Het gaat hier enkel om
homo´s toch en hun (eeuwenoude) gedrag. Dat jij dat los van elkaar
wenst te zien is ook precies bij Youp van het Hek het makke. Normaal
gedrag van de ene groep mensen vergelijken alsof ze hetzelfde zijn,
werkt op de lachspieren, maar heeft verder geen enkele waarde dan
juist de verschillen te duiden.

En waar komt dat nu - de opgeklopte verontwaardigheid - dan allemaal
zo plots vandaan om de homo´s op dit sexueelgedrag te (be)kritiseren?
Komt het zomaar uit de lucht vallen, of komen ze samen met de paarden
en wormen van Balkenende die kennelijk jou en anderen ertoe aanzetten
nu ineens de andere (xhristelijke) waarden en normen te laten doen
gelden?

Ben jij bekeerd, ofzo?

Hein, het is Marc die je erop wijst dat het vroeger al niet anders was
en eigenlijk zou je moeten weten dat het dat nooit is geweest.

>  Waarom moeten godverdomme publieke parken tot sekstuinen worden
>  getransformeerd?

Dat gebeurd niet, als ik de burgemeester van de Homo-stad A´dam goed
beluister in Buitenhof.

> Daar is NIETS libertairs of vrijzinnigs aan, het is
>  ranzig, meer niet.

Ranzig is de wijze waarop de homo´s door libertairs/vrijzinnigen
worden bejegend, en aldus - om culturele redenen - kennelijk van hun
(bevochten) vrijheden moeten worden beroofd. Bekijk de argumenten er
maar op na .... en wat is daar libertair/vrijzinnig aan? Kom vertel
.... laat mij zien (let me hear hear) hoe vrijzinnig en/of libertair
D66 is !!!

Waarom GODVERDOMME moeten zij -time and again- de ´vrijheden´ in een
zich democratisch noemend land telkens opnieuw en blijvend bevechten?
Vertel .... !!

Wou je mij vertellen dat jij nooit  (en buiten) het bed, ach ... laat
maar, het gaat mij niet aan. ;) Pas je wel op voor onbekommerden zoals
opa´s, oma´s, pa´s en ma´s, kindjes of hondjes die ostentatief willen
wandelen, rennen, skaten of luieren. :)

Henk Elegeert  (heb ik opzettelijk uw opzien weten te verwekken?) ;)