Jonge Democraten demonstreren voor Satan (was: Garmanbozia: Opnieuw plaatje van Dode Hond gevonden)

Mon Jun 30 22:06:05 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>De strikte dichotomie materie/geest is arbitrair.

 Uiteraard ben ik voor die scheiding (jij kennelijk niet) maar daar gaat
 het me momenteel echt niet om. Ik heb het over een heel ander onderwerp
 dan jij. Hoogstens kan er een overlap tussen waar jij het over hebt en
 waar ik het over heb. Namelijk als mensen misbruik maken van jouw geloof
 in de contekst van waar ik het over heb. Tal van goeroes doen dat. Ik
 ben daar - uiteraard - tegen.

>En wat me ergert: die JD doet soms heel rare dingen. Brengt mensen aan
>de macht, breekt mensen, allemaal met die stembiljets die "strategisch"
>worden ingezet. Daar zou de discussie over moeten gaan.

 Nu ben ik het helemaal met je eens.

 Op dit moment zie je wat ze aan het doen zijn: de mafkezen zijn bezig met
 de astrologie van Hera/Isis verborgen achter een de mom van 'de vrijheid
 van meningsuiting'. De Godin daarvan, Eileithyia, is de dochter van Hera/
 Isis zoals ik hier laatselijk meldde. De gekte klopt weer als een bus.

 Daarnaast geeft men die vrijheid van meningsuiting de inmiddels in rechts
 radicale kring gebruikelijke pathologische draai door voor zo abject
 mogelijke uitingen te pleiten.
 Meneer Nekschot is zowaar een neo-Nazi die iets vreselijks heeft met Joden
 en Arabieren. Een antisemiet zoals ze in Nazi-Duitsland rondliepen. Terecht
 dat zo'n figuur Justitie achter zich aankrijgt en pathologisch dat de JD
 als een soort Hitler-Jugend voor zo iemand gaat staan demonstreren *tegen*
 Justitie. Een normaal mens wacht onder dergelijke omstandigheden af tot de
 rechter gesproken heeft.

 Hein, ik ben het meestal met je eens. Maar nu even niet. Om de een of andere
 reden wil jij niet zien waar ik het over heb - en zelfs nu de JD zich ernstig
 misdraagt en ik daarvoor de verklaring kan geven, wil het het nog steeds niet
 zien.

 Ik besef dat het de bedoeling is dat je het niet ziet. Maar ik zeg toch wat
 er te zien is...? Kijk ernaar en zie de *verborgen* betekenis.