Jonge Democraten demonstreren voor Satan (was: Garmanbozia: Opnieuw plaatje van Dode Hond gevonden)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Jun 30 18:33:47 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 30-06-08 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks<fluks at combidom.com> het
volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>

>  Ik, eerder,

>  >de viering van *de heliacale opkomst van Sirius*.
>

>  Bert Bakker <bertbakker7 at GMAIL.COM>,
>  >Precies.
>
>   ...deze keer zag ik het voordat het onheil zich voltrekt...  :-(
>
>   Op zich geen toeval want ik hield die Heliacale opkomst van Sirius dit
>   jaar uiteraard in de gaten. Als er iets raars mocht gebeuren in de politiek
>   dan was dit mogelijk de verklaring.
>
>   Dat de Zonverduisteraars van D66 gaan demonstreren voor iets volkomen ge-
> [...]

Idd. Dit is volkomen getikt !!

http://www.jongedemocraten.nl/content/view/2703/2157/

"
Begrafenisplechtigheid 'vrijheid van meningsuiting'

De begrafenisplechtigheid, in verband met het overlijden van 'de
Vrijheid van Meningsuiting' zal plaats vinden op dinsdag 1 juli om
12.00 uur. We verzamelen om kwart voor twaalf. Vanaf Het Plein in 's
Gravenhage zal er een korte stoet vertrekken richting het gebouw van
het Ministerie van Justitie. Aldaar zal een grafrede worden
voorgedragen en is er een moment van bezinning.

Wij hopen dat zoveel mogelijk mensen zich bij dit plechtig moment aan
zullen sluiten!

Zaak is wel dat het hier om een begrafenis gaat! Dus kom in zwart,
zwart-wit, in pak, of iets dergelijks! Tot dan!