Garmanbozia: Opnieuw plaatje van Dode Hond gevonden

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Jun 26 00:49:38 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  Uiteindelijk vond ik de Dode Hond. Herakles en zo,
>  Isis (Hera) die Herakles gek maakt. Enfin, dat soort onzin. Onvoorstel-
>  baar dat mensen daarin trappen.
>  Ik ben als materialist (iemand die leeft in de materiele wereld) *tegen*
>  spiritualiteit (tegen de spirituele wereld); ik sta letterlijk aan de
>  *andere* kant.
Dit vind ik twee incompatibele uitspraken. Je vond de dode hond, zeg je,
maar die bestond niet letterlijk, die was een symbool, DUS iets
immaterieels. En daarna zeg je dat je dat materialist bent.....Je bent
constant, al maanden, bezig met een immateriële wereld van dode honden,
herakles, mercurius, vrijmetselaars, Egyptische goden noem maar op. Je
speculeert er aardig op los. En daarna zeg je alleen de materële wereld
te erkennen.
Walk your talk, doe dat dan ook, en stop alle speculaties.

[[Wovon mann nichts weisst, soll mann nicht reden.....(Vrij naar
Wittgenstein).]]