Garmanbozia: Opnieuw plaatje van Dode Hond gevonden

Wed Jun 25 22:57:59 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>En denk je nu echt dat er mensen zijn, op deze lijst of erbuiten, die
>met dat soort samenzweringen als je beschrijft bezig zijn?

 Ik *weet* dat het zo is. Dit was immers de reden dat ik ging zoeken.
 Er gingen mensen dood, een vriend van mij werd gek. Ik wilde weten wat
 er aan de hand is. Uiteindelijk vond ik de Dode Hond. Herakles en zo,
 Isis (Hera) die Herakles gek maakt. Enfin, dat soort onzin. Onvoorstel-
 baar dat mensen daarin trappen.

>Die heeft tien jaar lang gesprekken gevoerd met de Dalai Lama, waarmee
>hij Boeddhisme en westers denken en handelen tracht te verenigen.
>Fascinerend. Dit zijn belangrijke projecten, waar geen greintje kwaad in
>schuilt,

 Dit ben ik niet met je eens.

 Alles dat uitgaat van een verborgen wereld, dient verworpen te worden.
 Of het goedaardig of kwaadaardig is, is mij om het even. Wat mensen
 thuis doen moeten ze zelf weten maar als ze het obscure daarbuiten in de
 praktijk menen te moeten brengen dan moet het ontmaskerd worden.

 Ik heb begrepen dat Jezus ook zoiets gezegd zou hebben. Nou, dan ben ik
 het als ongelovig man met Jezus eens.

>Bestudeer die kanten van de "spiritualiteit" eens

 Ik ben als materialist (iemand die leeft in de materiele wereld) *tegen*
 spiritualiteit (tegen de spirituele wereld); ik sta letterlijk aan de
 *andere* kant. Ik ben *tegen* verlichting omdat mensen gek worden op het
 moment dat ze het contact met de materiele wereld verloren hebben.

 Het verschijnsel gaat niet weg als je je ogen er voor sluit. Het is juist
 de bedoeling dat je je ogen er voor sluit. Dan kunnen ze gewoon hun gang
 gaan. Dan wordt je door ze opgelicht.

 Ik wil weten wat fantasten in deze wereld aan het uitspoken zijn. Want de
 fantasten zelf zijn weer wel materieel (ook al wanen ze zelf van niet).
 Toevallig ging hier zojuist een speelfilm op RTL7 over. Dat was een leuk
 filmpje... maar al het andere is echt.