tetterdetet

Mon Jun 23 13:19:54 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En niet eens hun best doen Hein,

Uitzonderingen daargelaten! Begrijp Schneijder en van der Sar en andere
uitzonderingen net zo goed als politiek-verlaters. Degenen die beter of
anders kunnen presteren worden niet gevraagd of weggepest (we hadden Van
Bommel en Seedorf nodig tegen de Russen) maar achterfa als ze niet mee
willen doen verwijten gemaakt (was eerder zo, denk aan van Hanegem 78), tis
niet anders als in de politiek. Was zo blij dat Robben uitviel, velen gaan
naar een goede voetbaldokter die wonderen verricht door verstand en
ervaring, maar Robben klungelt liever zelf van wedstrijd naar blessure zoals
politici liever rommelen dan openstaan om te leren van hun eigen volk.

Fritz van Rikxoort