Driewerf Geel gezanik: Timmermans, homo-vete en Fortuyn

Thu Jun 19 19:00:00 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Naarmate ik meer van de achtergrond begrijp en me de Mercuriale codes eigen
maak, zie ik hoe langer hoe vaker datgene dat anderen (ook op deze lijst)
nog steeds ontgaat...

De oogst van de afgelopen dagen is niet gering...
 * Timmermans-interview in de Vrij Nederland (papieren versie) van komende
   week,
      http://www.vn.nl/HaagseStreken/ArtikelPolitiek/FransTimmermansEenSP-PvdAIsNietVoorMij.htm
   Timmermans draagt om z'n rechterpols *de Gele band van Mercurius* (geen
   horlogebandje want hij draagt z'n horloge op dezelfde foto links) en
   staat letterlijk (!) tussen de *sterrenbeelden*. De man blijkt hiermee
   zowaar zo gek als een deur te zijn... hoe komt de mafketel erop om juist
   zo te poseren ?
 * Ook in de Vrij Nederland van komende week: homo-vete over de NSB. Kenne-
   lijk weten de kiftende liberale homo's in kwestie maar al te goed dat ze
   dezelfde occulte achtergrond als de NSB hebben.
 * Fortuyn met Gele balonnen: op pagina 2 van De Pers van afgelopen maandag,
      http://www.depers.nl/UserFiles/File/De%20Pers%20maandag%2016%20juni%202008.pdf
   Ik heb de foto er zojuist electronisch uitgeknipt,
      http://www.fluks.combidom.com/peilingen/fortuyn.jpg
   Fortuyn staat hier afgebeeld als Mercurius.