Obama capitulates to the Israel lobby

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue Jun 10 14:57:52 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo is dat Hein. Ik ben al een tijd benieuwd hoe Obama gaat reageren
als blijkt dat hij te ver voor de troepen uitloopt om echt gekozen te
kunnen worden. Ik ben teleurgesteld in een aantal recente uitspraken
van hem (inderdaad over Jerusalem, maar bv ook het niet opheffen van
de boycot van Cuba), maar had ze dus wel zien aankomen. De
belangrijkste vraag is wat er gebeurt als hij eenmaal president is,
want dan heeft hij meer ruimte om door te pakken. Ik gok erop dat hem
dat op termijn gaat lukken. Maar vooralsnog is het enige doel voor
Obama de verkiezingen winnen, en daarvoor moet je de gemiddelde
Amerikaan niet al te onzeker maken...

Groeten,
Mark