Obama capitulates to the Israel lobby

Sat Jun 7 16:55:26 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 7-jun-2008, at 16:41, Antid Oto wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Nee, gewoon common sense van de ruling class.

Precies.
Iran zou toch wel gek zijn om dat te doen Hein.
Zodra ze het proberen worden ze door Israel (of een bondgenoot van
Israel)
van de kaart geveegd.

Andersom is veel waarschijnlijk: Israel veegt een van de buren van de
kaart.
Die buren kunnen niks terug (laten) doen.
Dus moet Iran op zijn minst *suggereren* dat het ook een bom heeft.

Ik zal de vraag wat simpeler stellen: waarom zou Israel wel over een
atoombom mogen beschikken en Iran niet?
Omdat Iran het anti-proliferatieverdrag niet heeft getekend?
Maar heeft Israel dat dan wel getekend?

Erik vdMb