Obama demands Europe send more troops to Afghanistan

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sun Jul 27 17:53:51 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Meerdere kandidaten, laat me niet lachen.... Ooit van winner-takes-all gehoord?

McKinney gaat een machtstrijd met de independent Nader uitvechten. De
vorige strijd heeft de Green Party (zijn oude partij) verloren. Dit is
hun laatste kans om de partij te redden. Achterhoede gevecht van
dogmatisch links aldus.

Groeten,
Mark Giebels