Transparantie 2008: Jobs LvdL (Addendum: Landmark/Scientology)

Tue Jul 15 15:24:21 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik zojuist over Regenboogboom (van LvdL) en ReneeSense
>Dat deze twee netwerken inderdaad 1 netwerk vormen, staat op,
>   http://www.google.nl/search?q=ReneeSense+regenboogboom

 Nu was ik het zelf die verder had moeten kijken. Deze Google-link geeft,
    http://www.lovestrong.nl/page.php?45
 alwaar,
    Renee is een geweldige vrouw, ik heb haar ontmoet tijdens een training
    van Landmark education.
 'Landmark' zou een afsplitsing zijn van de Scientology kerk.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Landmark_Education

 Dit lijkt me het bewijs dat LvdL met extreem verwerpelijke zaken bezig is.

 Marc Fluks