Transparantie 2008: Jobs LvdL

Tue Jul 15 15:02:35 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL> over LvdL,
>Zij is ervandoor gegaan met een mooi internationaal baantje.

 Geinspireerd door Hein's opmerking even gekeken op,
    http://www.lousewiesvanderlaan.nl/boardMemberships.cfm

 Hein, ik neem aan dat jij dit bedoelde,
    President of the Board of United World Colleges Netherlands
    http://www.uwc.nl

 Maar je moet verder kijken... er staat bij de functies van LvdL ook iets
 Satanistisch... zeg maar: Geel.

 * Er staat ook,
      Advisory Council Rainbowtree Foundation to help (terminally) ill children
      and their families.                              ^^^^^^^^^^^^^^^
      http://www.regenboogboom.nl
                 ^^^^^^^^^
   Merk op dat het logo de *zeskleurige* regenboog is (er zit geen blauw in,
   de kleur van de Hemel en van God).
      http://www.regenboogboom.nl/sitefiles/layout/logo.jpg

 * Maar nu komt het...
   Gaat men verder zoeken naar deze regenboog-ellende, dan vindt men op,
      http://www.kinderrechter.nl/ouders/algemeen/?Org_root_id=34&Org_group_id=20&order_by=website&page_num=34
   dat deze club zich bevindt op,
      Kerkstraat 50, Soest
   Op hetzelfde adres zit,
      ReneeSense
      http://www.reneesense.nl/contact.html
   Op,
      http://www.reneesense.nl/werkwijze.html
   staat bijvoorbeeld,
      Soms ook met 'huiswerk', iets uitproberen of een moodboard maken helpen
                                                       ^^^^
   Dit noemde ik zowaar van de week in verband met Herakles en climate change,
      http://www.dict.org/bin/Dict?Strategy=*&Database=*&Form=Dict1&Query=mood
   Wie de dubbele bodem hierin ontgaat, ziet hopelijk wel dat 'ReneeSense'
   codeert voor 'Renaissance'. En daarmee voor reincarnatie. En dat met
   *stervende kinderen*...
   Dat deze twee netwerken inderdaad 1 netwerk vormen, staat op,
      http://www.google.nl/search?q=ReneeSense+regenboogboom

 Hier is iets aan de hand dat het daglicht niet verdragen kan.