Obama pleit voor executie van Bin Laden

Sat Jul 12 23:41:12 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Och ja even vergeten de dames bij jou zijn natuurlijk net zo gehersenspoeld

met USA’s afzondering van de wereld en narcsime.

Maar ik had begrepen dat Obama zich als sterk deed voorkomen

door de “buiten”wereld voortaan volwassen tegemoet te treden.

Kennelijk is hij even vergeten dat zijn uitspraken ook de wereld ingaan

of is het onmogelijk in de VS te winnen zonder siliconenborstklopperij.

Fritz van Rikxoort