Garmanbozia: De Sleutels van Herakles (2)

Fri Jul 11 10:34:38 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Is die Herakles ook betrokken bij de 15.000 stroomuitvallen per jaar in NL?

Want die mogen we kennelijk ook niet weten, zelfs niet van NUON c.s.

En dat in groot contrast met de openheid van bijvoorbeeld XS4all
(internationaal bij voorkeur niet te gebruiken in combinatie met "nl")
die alle storinkjes van nu en reeds verholpen uitgebreid
en gecategoriseerd naar type verbinding en kabelproviders vermeldt.

Fritz van Rikxoort