Dieptepunt (was iets anders)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Jul 10 20:51:10 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Weet je wat jij moet doen, Marc, is je verdiepen in W.C. Graves, en ontdekken dat je in een shift van waardensystemen zit. Het bewustzijn verandert. Je ziet het begin van iets, als een peuter, maar begrijpt het nog niet. Dan ga je het maar mythologiseren, voor jezelf begrijpelijk maken.  Wake up. Je schuift van blauw via oranje naar groen, beste jongen.