Garmanbozia: De Sleutels van Herakles

Mon Jul 7 21:42:03 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mag ik repliceren met een citaat?

	"Besef je wel dat je hier voortdurend de indruk wekt dat je niet
	helemaal goed bij je hoofd bent ? Vind je zoiets soms leuk of zo? "

	(Marc-Alexander Fluks op deze lijst; 25-mei-2006, at 23:37)

(Ik heb destijds onze doctor een blik in de spiegel geadviseerd.
Het heeft niet geholpen, helaas.)

Erik vdMb