niks smaakt nog was Re: sexverbod (was Rookverbod)

Sat Jul 5 18:07:49 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee een indicatie dat Nederlanders viezerikken zijn
en ondernemers gierigaards
die de ventilatie uitzetten en klanten laten stikken of verhitten
en voor de wc laten betalen etcetera.
Met Roken hebben die problemen niets te maken,
behalve dan dat naast garderobes e.d.
ook voorzieningen als scheiding rook- en niet-rookgedeelten
in ontwikkelingsland Nederland standaard ontbraken
net zoals straatnaambordjes die bruikbaar zijn
en huisnummers op kantoren en winkels.
Je kunt onze achterlijkheid niet ophangen aan de individuele keuze
van mensen om wel of niet te roken zonder anderen tot last te zijn.

Fritz van Rikxoort