niks smaakt nog was Re: sexverbod (was Rookverbod)

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat Jul 5 15:04:19 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Sat, Jul 5, 2008 at 2:29 AM, Fritz van Rikxoort
<fritz at rikxoort.demon.nl> wrote:
> Maar erger schijnt de stank te zijn in ruimte waar gerookt werd.
> De ventilatie en schoonmaak e.d. blijkt niet afgestemd
> op het ontbreken van de tabaksgeur die zweet en drankstank maskeerde.
> Met name in disco's wordt gemeld dat dat een probleem is.

Is dat zo? Wederom een indicatie dat deze milieumaatregel hard nodig
was. En zou *dat* ook één van de redenen zijn dat de horecalobby zich
altijd zo heeft verzet tegen een rookverbod?

Ik hoop dat er ergens in NL momenteel een antropoloog rondloopt die
dit alles lekker in zich opneemt en straks een heerlijk boek gaat
produceren...

Groeten,
Mark Giebels