Flip-flop: Obama wijzigt mogelijk Irak standpunt

Sat Jul 5 14:01:05 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens dat Marc liever steeds alles met feiten staaft,
en speculaties als zachte veronderstellingen meldt,
die nader onderzoek rechtvaardigen.

Maar in het algemeen vind ik Marc vaak informatief,
ook als hij zaken ontdekt waar ik niet eens zou willen zoeken.

Ik vind het voldoende te weten dat praktijken als congsi's,
new speak, achterbaks bedrog, afluisteren en manipuleren,
uitschakelen van succesvollen concurrenten e.a. bedreigers van belangen,
gesneden koek en normaal zijn in de zin van weid verbijd voorkomen.

Net als Marc hoef je als vreemde zaken gebeuren maar te kijken,
a la follow the money (algemeen: persoonlijke en groepsbelangen)
en voor je het weet kan je met feiten staven wie met wie en hoe
de kluit belazert met elementen uit bovengenoemde praktijken.

Fritz van Rikxoort