Flip-flop: Obama wijzigt mogelijk Irak standpunt

Sat Jul 5 10:18:18 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens met jou Dirkie, en met Mark,

Dat een perspectief van zulke feiten inzichtelijk maakt
hoe mensen en de politieke macht functioneren.

Toch moet ik Marc nageven dat veel van zijn weergaven van vreemde feiten,
die ook bij mij dan vraagtekens oproepen, bleken te kloppen.
Ik geloof niet in satansime e.d. en ook niet sec in astrologie,
al klopt in mijn leven toevallig of niet de karakterologie van mensen
precies, en heb ik ook intuitieve ervaringen die rationeel onverklaarbaar
zijn (buiten mijn rationele en waarnemingsbereik liggen).
Vreemde effecten zoals het zoeken in sites manipuleren zijn begrijpelijker.
Maar idiote verborgen plaatjes en berichten waren er soms wel degelijk,
die enkele keren dat ik eens bekeek of wat Marc zo spannend beschreef
klopte.

Ik herhaal dat ik niet in voodoo geloof,
en meer inzicht heb in zaken als  afluisterpraktijken
(als je die kent wordt je net als Marc ook voor gek verklaard hoor,
totdat iemand bij voorbeeld getuige is van de melding  ervan namens een
kamerlid).
Samengevat vind ik dat Marc het volste recht heeft vreemde verschijnselen te
melden, zeker als hij ons de gelegenheid geeft via klicken waar te nemen
dat aanwezig was of nog is wat hij waarneemt.

Fritz van Rikxoort