diep gezonken

Sat Jul 5 09:29:53 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Dirkie <geensloof at YAHOO.COM>,
>De "mogelijk metaphysische" motivatie van mensen in de politiek heeft niets
>met deze lijst te maken.

 Ik ben het helemaal met je eens.

 Maar Geel D66 overduidelijk niet - en dat bepaalt de (verborgen) agenda.
 Dat blijft in het geniep zitten yinyangen en richt daarmee een gigantische
 schade aan. Het is heel belangrijk dat degenen die wel normaal kunnen denken
 (dat wil zeggen: materialistisch/analytisch) weten wat er buiten het zicht
 allemaal voor vreselijks wordt aangericht, waarom Geel D66 dat zoal doet -
 en wie er toe behoort zodat men deze idioten kan bestrijden.

 Dus, hoezeer ook ik je gevoelens kan delen: richt je bezwaren aan Boris van
 der Ham en vraag hem zijn rare websites op te heffen, richt je tot de Jonge
 Democraten en de webmaster van D66 en vraag hen de Satanische symbolen van
 de JD- en D66-websites te verwijderen omdat het niet over politiek gaat.
 Dring er bij hen op aan zich voortaan van dit soort onzin te onthouden. Zij
 zijn immers degenen die hiermee bezig zijn. Niet ik.

 Het zou toch heel raar zijn als men geen kritiek op hen zou mogen hebben
 met als argument dat het hier gaat om een duizenden jaren oude religie in
 plaats van de politiek ?

 Dat is toch juist wat er mis is ?

 Marc Fluks, Amsterdam