diep gezonken

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Jul 2 02:40:21 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Het spijt me oprecht dat je zo diep gezonken bent. Zou je niet gewoon gaan
werken of zo?

en Arabieren. Een antisemiet zoals ze in Nazi-Duitsland rondliepen. Terecht
dat zo'n figuur Justitie achter zich aankrijgt en pathologisch dat de JD
als een soort Hitler-Jugend voor zo iemand gaat staan demonstreren *tegen*
Justitie. Een normaal mens wacht onder dergelijke omstandigheden af tot de
rechter gesproken heeft.<<

Waarom stel je jezelf niet ergens kandidaat voor (D66 lijkt me een
gepasseerd station), of doe je iets met je geweldige talenten. Door iemand
als deze pseudotekenaar meteen zo neer te zetten, doe je hetzelfde als hij,
en maak je een karikatuur van je zelf. Waarom heb je onze lijst eigenlijk
nog nodig, om al die onzin van je te spuiten.

met vriendelijke groet,

Mr W.T. Jouwstra

Utrecht