Definitie Ontplooiingsstaat

Wed Jan 30 09:41:54 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL> over het uitpluizen van waarom het
 fout ging met D66 door Vrijmetselarijgedachten,
>Nu je al een tijdje last hebt van gele vlekken, zou ik zeggen: doe maar
>niet.

 Dat ben ik - uiteraard - niet met je eens.
 Er is niets tegen kennis. Integendeel: daar waar pseudo-kennis de boel
 zit te verzieken is kennis van die pseudo-kennis onontbeerlijk.

 Het is heel belangrijk om te weten waarom het fout ging. Temeer omdat
 de schuldigen tot vandaag de dag doorgaan met dezelfde ellende. Zo'n
 'Klaar voor de Klim' is daar een fraai voorbeeld van: door Siriusgedaas
 gaat D66 ten gronde (al erg genoeg) en vervolgens wanen de schuldigen
 D66 uit de put te kunnen halen waarin ze D66 zelf gebracht hebben met
 nog meer Siriusgedaas. Ze zijn dus goed gek.

 In zo'n geval is er iemand nodig die zegt dat het allemaal maar Sirius-
 gedaas *is* en dat Sirius *niet thuishoort* in de politiek.

 Tjerk, je zou beter tegen Boris van der Ham kunnen zeggen dat hij zijn
 Gele websites zou moeten sluiten in plaats van tegen mij dat ik derge-
 lijke zaken niet langer zou mogen opmerken. Het is niet alleen schandalig
 als een Kamerlid bezig is met occulte Satanistische zaken en daar niet
 mee weet op te houden, maar het brengt D66 ook nog eens enorme schade toe.

 Kijk maar naar dat filmbericht van gisteren. Bert Bakker noemde dat een
 'zuur stukje' (gelijk heeft'ie) maar dit is wel de consequentie van het
 bedrijven van occulte rituelen door Kamerleden. Mensen voelen feilloos
 aan dat er iets vreselijk mis zit - ook al prikken ze niet door dubbele
 bodems heen.

 Voordeel van kennis dienaangaande is dat men ook *begrijpt* wat er mis
 is. In plaats van struisvogelpolitiek te bedrijven, kan men daar vervol-
 gens ook iets aan *doen* teneinde nog meer ellende te voorkomen.

 --> Mijn thesis luidt: het komt pas weer goed met D66 nadat D66 Sirius,
     Thoth/Mercurius, Isis, Osiris en Horus de rug heeft toegekeerd.
     Probleem daarbij is dat het liberalisme op dergelijke occulte onzin,
     op de alchimie en astrologie ervan, gebaseerd is.