Definitie Ontplooiingsstaat

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Jan 30 02:45:08 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Je schreef in reactie op Henk Vreekamp's nuchtere constatering:

>Het logo van het Politiek Centrum te Den Haag bevat geen passer etc. maar
>een spreekgestoelte met microfoon. Voor een gezond oog zonder bril direct
>herkenbaar...

--> Jij:Enfin, ik heb dit allemaal al eens gezegd.
 Er zit overigens meer aan de komen...

Nu je al een tijdje last hebt van gele vlekken, zou ik zeggen: doe maar
niet. Als ik naar deze lijst kijk, bijvoorbeeld na een paar dagen Brussel
met 150 tweede jaars, dan valt het me op dat er feitelijk twee scribenten
zijn die er de ruimte voor nemen om hun stokpaardjes te berijden. Alsof ze
niet zonder kunnen, want hun bijdragen zijn nauwelijks serieus te nemen,
leiden niet tot enige reactie what so ever, maar ze blijven maar schrijven.

Wel te rusten,

Tjerk