Lux Voor haalt D66 onderuit

Antid Oto aorta at HOME.NL
Mon Jan 28 13:38:55 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zou maar niet al te veel hoop koesteren op Obama. Het is toch iemand
die pretty much mainstream is. Zo heeft hij voor de Patriot Act gestemd
en keurt hij de doodstraf niet af. Hij wil Guantanamo sluiten maar heeft
tegen een aantal daarvoor ingediende moties gestemd. Over Guantanamo
gesproken, nu je toch in cuba zit, kan jij niet even je mediation
tactieken loslaten op die gasten? Ze zijn vast wel te porren voor
glibberige hollandse babbels...