Definitie Ontplooiingsstaat

Mon Jan 28 09:41:25 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Op de URL (getuige het astrologische passer/winkelhaak-logo een Vrijmet-
>selaarssite),

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>,
>Het logo van het Politiek Centrum te Den Haag bevat geen passer etc. maar
>een spreekgestoelte met microfoon. Voor een gezond oog zonder bril direct
>herkenbaar...

 Het gaat om de dubbele bodem. Wat ligt er *achter* de dubbele bodem ?
 Dit is het probleem met de Vrijmetselarij als Hermetisch genootschap.
 Men mag niet openlijk z'n geloof uiten en dus doet men dat rare signalen.

 Zoals de Zonsverduistering op de site van de Jonge Democraten, zoals de
 'Nieuwe Sol' (Sirius) in 'Nieuwe Solidariteit' van Dittrich, zoals het
 biermerk (de halve topcirkel die staat voor Sirius) dat gebrouwen wordt op
 de plek van een D66-congres, zoals de websites van Boris van der Ham.

 Vergelijk het ook maar eens met het logo waar ik eerder op wees,
    http://www.sirius.utwente.nl/templates/js_lightfast_green/images/header3.png
 Dit is een hele fraaie (en er staat gewoon 'Sirius' onder) - dit plaatje
 gaat over de heliacale opkomst van Sirius. Men moet het plaatje bekijken
 met het hoofd 45 graden naar links gebogen. Dan blijkt de Poolster Sirius,
 de Aarde is de opkomende Zon en de boekensteun is de horizon. Verborgen
 boodschap: Satan (de Hond, Thoth, Mercurius) haalt God in.

 Men moet niet kijken naar wat men ziet, men moet kijken naar wat er staat.
 Doorgaans gaat het over Sirius - en daarmee over Mercurius want in Egypte
 was het sterrenbeeld Grote Hond (daar staat Sirius in) het sterrenbeeld
 van Thoth (en da's Mercurius). Maar het gaat ook over de Zonsverduistering
 (omdat Mercurius dan uit het *duister van de dag* opdoemt) of over de
 sterrenbeelden Passer en Winkelhaak (omdat dit het officiele symbool van
 de Vrijmetselarij zij), of over piramides (graf van Osiris). Enfin, zo zijn
 er meer...

 Mensen struikelen voordat ze door de dubbele bodem heenprikken omdat ze
 afgaan op wat Vrijmetselaars hen laten zien (dat struikelen is dan ook de
 bedoeling). Als men de truc ziet, dan prikt men door al die symboliek heen.
 Overal om ons heen bevinden zich de symbolen van Mercurius (Satan). Veel
 popsongs gaan er over. Mensen zien en horen dat doorgaans niet omdat ze
 de dubbele bodem niet kennen...

 Enfin, ik heb dit allemaal al eens gezegd.
 Er zit overigens meer aan de komen...