D66 heeft geen enkele reden van bestaan meer?

Thu Jan 24 11:14:17 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>Zelfs D66 doet daar even vrolijk aan mee, zoals we eerder al zagen.
>Daarmee lijkt nu ook het lot van de oude kroonjuwelen bezegeld, en
>kan D66 een partij worden als alle anderen.

 Op de site van D66-Eindhoven werd zelfs *opgeroepen* om blanco te
 stemmen ! Die lui zijn zo gek als een deur...

 Zelf zou ik Rob van Gijzel gestemd hebben. Da's een twijfelaartje
 en dat mag ik wel. Hield z'n rug recht in de nasleep van de Bijlmer-
 ramp daar waar menigeen zat te liegen en bedriegen... Mensen als
 van Gijzel hebben we in dit land hard nodig - maar D66 stemt *blanco*.