Ongewenste gasten in Straatsburg

Aris B. B.Aris at TWEEDEKAMER.NL
Tue Jan 15 15:34:56 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een "leeg protestbankje" temidden van zo'n 700 andere zetels maakt wenig
tot geen indruk; je moet het lege D66-bankje kunnen vinden om te
beoordelen of het aardig staat.

Stevige agitatie vooraf trekt meer aandacht, en geeft je meer kans je
motieven en redenen uiteen te zetten.
Dus ik steun Sophie's benadering (surprise, surprise... Inderdaad).

Bernard