Aangifte vanwege Irak

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Jan 15 15:32:29 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hieronder een model-aangifte. D66 kan je toevoegen voor zover je D66
mede-aansprakelijk acht. Ik acht dat wel. Was daarom geen lid in de
periode 2004-2005....
Groet, Hein
==========================
Model aangifte art 160 Sv terzake het schenden van art 140, 140a,
287-295 en 255-260 Wsr tegen de
verenigingen het CDA, de VVD, (D66), Groep Wilders/Partij voor de
Vrijheid hun bestuurders en leiders
voorzover deze niet tevens lid zijn van het parlement of de regering. /

Uitprinten, invullen en doorhalen
waar nodig of gewenst en zo nodig aanvullen op de achterkant.(bron:
www.hetbeklag.nl, info at hetbeklag.nl)/

Naam & Voornamen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . .
Geboren te. . . . . . . . . . . Geboren te. . . . . . . . . . . . . .
.Geboorte land . . . . . . . . .
Nationaliteit . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Telefoonnummer . . .
. . . . . . . . . . . . . . .
Adres . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . .
Tussen dinsdag 1 januari 2002 te 0.00 uur en heden zijn in diverse
percelen in Den Haag en de rest van
Nederland de in de aanhef vermelde feiten gepleegd. Voorzover bekend
worden de feiten thans nog
gepleegd.
Hierbij doe ik aangifte tegen:
I. het CDA, vereniging met rechtspersoonlijkheid, kantoorhoudende te Den
Haag (2512 XA) aan de
Buitenom 18, KvK-nummer 40407328 en diens leden voorzover deze niet
tevens lid zijn van de
Tweede Kamer of de Regering.
II.de VVD, vereniging met rechtspersoonlijkheid, kantoorhoudende te Den
Haag (2585 GB) aan de Laan
Copes van Catenburch 52, KvK-nummer 40409353 en diens leden voorzover
deze niet tevens lid zijn
van de Tweede Kamer of de Regering.
III.Groep Wilders. vereniging met rechtspersoonlijkheid, tevens
handelend onder de naam Partij voor
de Vrijheid, kantoorhoudende te Den Haag (2513 AA) aan het Binnenhof 1a,
KvK-nummer 27275998 en
diens leden voorzover deze niet tevens lid zijn van de Tweede Kamer of
de Regering.
IV.de stichting Groep Wilders, kantoorhoudende te Den Haag (2513 AA) aan
het Binnenhof 1a, KvKnummer
27272000 en de diens bestuursleden voorzover deze niet tevens lid zijn
van de Tweede
Kamer of de Regering.
V. de stichting Stichting Ondersteuning Tweede Kamerfractie Partij voor
de Vrijheid,
kantoorhoudende te Den Haag (2513 AA) aan het Binnenhof 1a, KvK-nummer
27296072 en de diens
bestuursleden voorzover deze niet tevens lid zijn van de Tweede Kamer of
de Regering.

[de partij D66, vereniging met rechtspersoonlijkheid, kantoorhoudens te
Den Haag, Laan van Meerdervoort 50, KvK nummer 40407863 en diens leden
voorzover deze niet tevens lid zijn van de Tweede Kamer of de Regering.]

Ik doe aangifte van:

A) Deelneming aan een misdadige organisatie/vereniging/stichting, art
140 lid 1-4 Sr.
B) Deelneming aan een organisatie die tot oogmerk heeft het plegen van
terroristische misdrijven, art
140a lid 1-3 Sr.
C) Moord, doodslag en dood door schuld, art 287-295 Sr.
D) Het opzettelijk in hulpeloze toestand laten of brengen van mensen tot
wiens onderhoud, verpleging of
verzorging zij krachtens wet, overeenkomst en internationale verdragen
verplicht zijn, art 255-260 Sr.
De waarnemingen die tot de aangifte leiden:
1) Ik heb waargenomen dat de (rechts)personen voornoemd met elkaar en
met (rechts)personen in het
buitenland een netwerk vormen wat internationaal opereert met
vertakkingen en cellen in diverse landen
alsmede met vertakkingen en al dan niet slapende cellen in de
Nederlandse overheid, het bedrijfsleven
en het burgerleven.
2) Ik heb waargenomen dat (rechts)personen voornoemd zich verenigen met
het kennelijke doel om
maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen of politieke
besluitvorming te beïnvloeden in het
soevereine land Irak en diverse andere landen in de wereld. Dit doel
wordt anders dan bij normale
politieke verenigingen gerealiseerd door het plegen van of dreigen met
op mensenlevens gericht geweld,
of het veroorzaken van ernstige maatschappij-ontwrichtend zaakschade.
3) Ik heb waargenomen dat de (rechts)personen voornoemd meer dan 655.000
mensen hebben gedood en
ontelbare anderen voor het leven hebben verminkt. Dit blijkt onder
andere uit officiële
wetenschappelijk publicaties van het gerenommeerde tijdschrift The
Lancet van 11 oktober 2006
(bron:http://www.thelancet.com/webfiles/images/journals/lancet/s0140673606694919.pdf)
4) Ik heb waargenomen dat de (rechts)personen voornoemd zich hebben
verenigd in een vereniging
(kennelijk) zonder rechtspersoonlijkheid, althans een Incorporated naar
Amerikaans recht, die de naam
'The Coalition of the Willing' of 'The Coalition' of 'The Coalition
Forces' of 'The Coalition Troops'
of soortgelijke namen voert. Een lijst met leden van deze vereniging is
gepubliceerd op de site van het
Amerikaanse Witte Huis. De desbetreffende internet pagina heeft als
titel "who are the current
coalition
members"(bron:http://www.whitehouse.gov/infocus/iraq/news/20030327-10.html)
5) Ik heb waargenomen dat de Nederlandse (hoofd) vertegenwoordiger van
deze 'coalitie' Jan Peter
Balkenende is, geboren 07 mei 1956 te Kapelle. Jan Pieter Balkenende
noemt zich Jan Peter Balkenende en
hij is werkzaam als minister-president in Den Haag.
6) Ik heb waargenomen dat er aangifte is gedaan tegen Jan Pieter
Balkenende voornoemd terzake een groot
aantal misdrijven die verband houden met de illegale oorlog in Irak.
Tevens heb ik waargenomen dat
verdere vervolging van Jan Pieter Balkenende thans niet mogelijk is
omdat hij zich thans nog beroepen
kan op een immuniteitsregel in de wet, welke regel expliciet niet geldt
voor de bovengenoemde
verdachten I tot en met
V.(bron:http://www.rechtspraak.nl/ljn.asp?ljn=AU9736)
7) Ik heb waargenomen dat de voorzieningsrechter op 31 maart 2003
geoordeeld heeft dat "het verlenen
van politieke steun in deze kwestie, ook als het niet gepaard gaat met
feitelijke (militaire)
handelingen, van belang kan zijn voor het draagvlak van militaire acties
van derden, in dit geval de VS
c.s., in de internationale verhoudingen"
(bron:http://www.rechtspraak.nl/ljn.asp?ljn=AF6540). 'Deze kwestie'
in dit citaat betreft de genoemde illegale oorlog in Irak.
8) Ik heb waargenomen dat de Hoge Raad bij beschikking van 07 april 2006
vastgesteld heeft dat de
minister-president terzake zijn bijzondere ambtsplichten schendt of
misbruik heeft gemaakt van macht,
gelegenheid of middel hem door zijn ambt geschonken zonder dat de
verdachten voornoemd dit tegen gaan
hoewel zij conform hun statuten daartoe wel gehouden zijn.
9) Ik heb waargenomen dat er eerder aangifte is gedaan tegen de
bovengenoemde (rechts)personen
voorzover zij niet tevens lid zijn van het parlement of de regering. Het
procesverbaalnummer is
2006251820-1. (bron: http://www.hetbeklag.nl/de_kwestie_Balkenende.pdf)
Gezien de ernst van de misdaden waar
ik kennis van heb verplicht artikel 160 wetboek van strafvordering mij
aangifte te doen, wat ik bij
deze doe. Voorts benadruk ik dat er herhalingsgevaar is en dat
vervolging voorkomt dat de slachtoffers
nog langer in een hulpeloze toestand achterblijven.
Handtekening. . . . . . . . . . . .