Enige vervolgde officier Abu Ghraib gaat vrijuit

Marcel van Dalen m.dalen10 at CHELLO.NL
Mon Jan 14 18:57:08 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,
De combinatie Ede/van der Knaap/dossier Spijkers/dossier landmijnen AP 23 is eindelijk opgepakt door de pers. Het ANP heeft serieuze belangstelling en deze week wordt over het onderwerp heel wat afvergaderd te Den Haag, zo hoorde ik terloops.
Ik hou je op de hoogte. De democratische aanval is ingezet;  inleidende beschietingen en schoten voor de boeg.
Groet,
Marcèl