Beveiliging voor wethouder Venray

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sun Jan 13 13:34:38 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>
>  Ik geef uiting aan de algemeen gangbare verbazing aangaande het gedrag
>  van dieren-activisten.

Jouw uitingen in reactie daarop roept ook verbazing op. De nuance is ver
te zoeken. Van een D66er had ik anders verwacht. Dat sommigen activisten
lichtelijk over de schreef gaan, door huisgevels te bekladden, is
discutabel. Maar verder zijn de acties helemaal legitiem.

>En jij illustreert daarop het laatste. Eigenlijk
>  is dat wel zo leuk (hoewel: onvermoed, ik had het beslist niet achter
>  je gezocht).

Wat niet? Dat ik aantoon dat je ongelijk hebt over de noodzaak van
toxiciteitsproeven?

Maar veel verder komen we niet zolang jij je standpunt niet
>  inhoudelijk weet te onderbouwen (volgens mij kan dat ook niet - vandaar
>  mijn vergelijking met een religie (of ethiek). Je toont je verontwaar-
>  digd over degenen die niet zo denken als jij - maar ja, daar kan niemand
>  iets mee... Het is een kwestie van geloof - we komen er dus niet uit.

Lees dat intermediair artikel maar eens goed. Daar vindt je genoeg
onderbouwing.

Ja dat mag.