Beveiliging voor wethouder Venray

Antid Oto aorta at HOME.NL
Fri Jan 11 23:48:06 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geen argumenten meer dierenvriend?  Beetje makkelijk, dat ad hominem
argument. Nee, ik loop niet achter de PvdD aan, ik maak slechts gehakt
van jouw perverse opvattingen.
Wist je trouwens dat D66 *gelooft* in ritueel slachten? Zal wel komen
door de invloed van Dittrich met zijn joodse vrienden, een ander
argument kan ik niet verzinnen.
http://www.dierenpolitiek.nl/?page=motie&id=6
Ben jij nu trots op een partij met zulk vreemd stemgedrag? Van de PvdA
kan ik het nog begrijpen, die willen hun moslim achterban tevreden stellen.