Satansbijbel Vrijmetselarij online

Fri Jan 11 15:30:28 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Raimond De Tempe <raimond.detempe at GMAIL.COM>,
>Beste Marc, ik ben het volop met je eens als je stelt "wat is inductief
>denken toch (soms) leuk". Want de teksten van deze XIXde eeuwer Pike
>aangeklikt leveren een werkelijk verbijsterende flux de bouche op. Een
>doorlopende woordenstroom, waarin werkelijk alles aan alles gekoppeld
>wordt.

 Ja, precies. Daarom is het ook vrij moeilijk om het grote geheel te gaan
 zien. In het onderhavige geval leidt de inductie tot inzich in een holis-
 tisch gekkenhuis. Het leuke is weer wel dat er altijd meer in een inductie
 zit dan dat men er ingestopt heeft - en dus kan men haar checken. Ook met
 het holistische gekkenhuis van Geel D66.

 Zo hadden we vandaag, gisteren en eergisteren de 'Maria Magdalena'-zaak in
 Roosendaal,
    http://www.fluks.combidom.com/javascript/news_results.htm?language=nl&query=Maria+Magdalena
 Als men de achtergrond van deze zaak zoekt, dan blijkt deze te staan op,
    http://www.gesprekmetgod.nl/inspiratie/artikelen/2007/a_2007-mrt_verslag-the-real-me.htm

 En dit is een *zeer fraaie* illustratie van waar ook Geel D66 mee bezig is.
 Wie verder zoekt naar de achtergrond van deze verwarde figuren (en het gaat
 hier dus om meervoudige moord) komt uit bij de 'Aquarius-winkels' van Osho/
 Bhagwan Shree Rajneesh in Bladel en Valkenswaard. Wie mijn mails over Groen/
 Paars/Geel gelezen heeft, heeft onmiddellijk door dat ook in deze zaak alles
 om Sirius draait. De dubbele bodems komen in hoog tempo voorbij...

>Zouden we Marx en Herzl (het oer-zionisme) er ook toe mogen rekenen?

 Heb ik niet naar gekeken. Freud en Jung horen er bij - Leadbeater en Besant
 eveneens. En, niet te vergeten: Nietzsche (fraaie link naar de Nazi's trou-
 wens). Allen mensen die extreem deterministisch te werk gingen en die gek
 werden van het holisme van hun pseudo-inzichten. En keer op keer heeft men
 het over een oeroude beschaving op Sirius die veel ouder zou zijn dan de Zon
 en de Aarde.

 Iets dat ook alweer flauwekul zij: Sirius is pakweg 200 miljoen jaar oud,
 daar komt niet zo erg veel meer bij (Sirius B is zelfs al een dode ster) en
 heeft geen planeten. Aarde en Zon zijn 4600 miljoen jaar oud en daar komt
 nog zo'n 5500 miljoen jaar bij. Het uitgangspunt van Geel D66 is daarmee
 volkomen kolder (om nog maar te zwijgen over dat men 'telepatisch' contact
 heeft met deze oude beschaving op Sirius).

 Op,
    http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm
 heb ik gisteren een fraai plaatje van een Cynocephalus gezet (dit plaatje
 is voor Gele D66'ers enorm belangrijk),
    http://www.fluks.combidom.com/graphics/cynocephalus.gif

>Maar Marc, het brengt me echt op dat spoor dat met dat inductieve denken je
>(ik bedoel MEN, niet jou) wel alles kunt gaan geloven, daartoe aangespoord
>door het barokke taalgebruik.
          ^^^^^^^
          barroco is de steen van de Vrijmetselarij, de Steen der Wijzen van
          de alchimie (geen echte steen dus).

 Lijkt me de Romantiek...?

 Ik kijk louter naar wat anderen beweegt want het is wel duidelijk dat dit
 *enorm belangrijk* is om uit te pluizen wat er zoal mis ging met D66.

 Marc Fluks, Amsterdam