Onzichtbare D66 enquete over 'onzichtbare blondjes-intolerantie'

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Feb 28 13:44:08 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aris B. schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hein,

Aris,
> Als voormalige lichtharige (spierwit op mijn verjaardag tot mijn 15de) herken ik me niet in jouw gefabriceerde weergave.

Dat is jammer. Zelf ben ik donkerblond tot kastanjekleurig, dus voor mij
gaat het eveneens niet op. Trouwens, de eerste grijze haartjes bij mijn
slaap ontdekt. Boris!!!!!
> Maar ik was dan ook te laat om nog met jouw enquete mee te doen.

Ik heb geen enquete gehouden. Blondjes weten ook zónder enquête dat ze
tegen een glazen plafond oplopen. De vooroordelen tegen blondjes zijn
gruwelijk. Ik heb geen D66-er gezien die het opneemt voor deze
gediscrimineerde groep. Waarschijnlijk omdat ze allemaal NIEt-blond
zijn, en er dus geen hobby van te maken is. Pechtold heeft donkerbruine
lokken, Boris is kaal, Fatma is zwart, dus wie neemt het op voor de
blondjes?
> Als dit alleen maar de hobby van D66-er Boris was, vraag ik me af hoe hij Henk Krol (ex-VVD-vfractievoorlichter), Claudia de Breij (GL of PvdA), en de rest van dat bonte clubje ondertekenaars meekreeg.

Henk Krol is geen punt. Die heeft het blonde haar uit-ge-vonden. Claudia
is altijd in voor een relletje, dan verkoopt ze haar volgende
theatershow beter , en de rest zal ook wel belangetjes hebben.
> En voor het geval je iets tegen "Niche marketing" hebt:
Hééé, we zijn geen shampoo-verkopers. Weet je nog, we zijn een
*politieke partij*, eentje die het bestel zou doen ontploffen, eentje
die de democratie grondig zou vernieuwen, eentje die het zou opnemen
voor directere democratie, voor het milieu.
Maar we zijn niets van dat alles, we zijn gedegenereerd tot een
subafdeling van de Gaykrant en het COC. SHAME!!!!
>  Obama begon ook met alleen de blanke intelligentsia onder Democratische- en Onafhankelijke kiezers achter zich;
Obama begon met een ijzersterke speech: we zijn niet rood, we zien
blauw, we zijn niet links, we zijn niet rechts (we zijn niet gay, we
zien niet straight...voeg ik toe...), maar we zijn de UNITED states of
America. Hij verenigde ipv verdeelde.
> de klassieke negerleiders steunden Hillary;
Tja, die heeft ze verspeeld.
>  en de gestaalde Liberals steunden Chris Dodd en Edwards.
Edwards is OK. Maar ja, die haren h1e, die mooie gladde blonde haren.
Weer dat glazen pfaond. Obama heeft zwarte haren en zie wat er gebeurt.
BORIS!!!!!!
> En moet je nu eens kijken: Dodd heeft zich dinsdag voor Obama uitgesproken; en Obama neemt grote delen van Hillary's eerdere aanhang over...

Inderdaad. En dat allemaal door zijn haardracht.
> Het kan dus geen kwaad, bij specifieke groepen te beginnen.

Te beginnen???
D66 is al 42 jaar geleden begonnen. D66 is niet te vergelijken met
Obama, hoe haal je die onzin in je hoofd? Obama die begint, ja. En zijn
begin is prima. behalve een paar minpuntjes (oorlog in Afganistan,
kernergie). Maar hij verenigt en wint!
D66 eindigt. Is na 42 jaar op sterven na dood. Wordt geleid door een
ijdele gladprater die met alle winden meewaait. En heeft kamerleden die
zich slechts bezighouden met particuliere hobbies, zoals daar zijn
homo's en genocide-ontekennende Turken. Vergelijk Obama niet met D66
want dat is een dieope beledeiging voor Obama. Laat D66 iets, iets van
Obama leren: oprechtheid, inspiratie, nederigheid,
grassroots-organisatie, wellevendheid etcetera.
> En als lid van de Kamer-Enquete over Onderwijsvernieuwing, plus als "Paaseiland"-miljeuman zal het Boris geen moeite kosten, zijn aanhang te verbreden...

Boris als Nederlandse Obama? Ik denk dat je nog eens goed naar Obama's
geschiedenis moet kijken om het verschil te zien. En helaas, Boris is
geen "miljeuman". Hij heeft dealtjes gesloten met de gas-lobby. Leeft
onbeschaamd zijn homo-hobbies uit. Allemaal mooi en aardig, maar geen
Obama.