Onzichtbare D66 enquete over 'onzichtbare blondjes-intolerantie'

Aris B. B.Aris at TWEEDEKAMER.NL
Thu Feb 28 13:02:02 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Als voormalige lichtharige (spierwit op mijn verjaardag tot mijn 15de) herken ik me niet in jouw gefabriceerde weergave.
Maar ik was dan ook te laat om nog met jouw enquete mee te doen.

Als dit alleen maar de hobby van D66-er Boris was, vraag ik me af hoe hij Henk Krol (ex-VVD-vfractievoorlichter), Claudia de Breij (GL of PvdA), en de rest van dat bonte clubje ondertekenaars meekreeg.

En voor het geval je iets tegen "Niche marketing" hebt: Obama begon ook met alleen de blanke intelligentsia onder Democratische- en Onafhankelijke kiezers achter zich; de klassieke negerleiders steunden Hillary; en de gestaalde Liberals steunden Chris Dodd en Edwards. En moet je nu eens kijken: Dodd heeft zich dinsdag voor Obama uitgesproken; en Obama neemt grote delen van Hillary's eerdere aanhang over...
Het kan dus geen kwaad, bij specifieke groepen te beginnen.

En als lid van de Kamer-Enquete over Onderwijsvernieuwing, plus als "Paaseiland"-miljeuman zal het Boris geen moeite kosten, zijn aanhang te verbreden...