Wilders ter dood veroordeeld

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Feb 28 09:28:34 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/2/27, Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>:
> [...]
>  >>  willen? Ze willen Moslimgehakt zien. Of dacht je nu écht dat de film van
>  >>  Wilders lief en aardig zou zijn voor onze Mohamedaanse medemens? No way.
>  >>
>  >
>  > En hoe hebben ze dat dan gedaan, meneer de waarzegger? :)
>  > Heb jij het scenario geschreven misschien opdat je meer weet dan hier
>  > suggereert al te weten wat de inhoud zal zijn?
>
> Heeft weinig met waarzeggen te maken, hoewel ik wel die gave schijn te
>  bezitten volgens de nicht van de buurvouw d'r hartsvriendin, die zelf

Aj, en nu wil jij in Dollars er 66? D66,  so to speak? :))

> Nee, het is gewoon redelijk giswerk:

Behoorlijk giswerk, Hein.

>  Wilders heeft al tig keren verklaard hoe schuniig en crimineel en
>  gevaarlijk en achterlijk die Moslims toch zijn, en hij ging er een film
>  over maken, zeittie.

Ja, dat zeittie. Maar dat is vrijheid van mening, mogen zeggen wat je wilt.

Als je echter de pech hebt dat je Minister President meer op heeft met
Praise the Lord dan de grondrechten, kan dat je kop kosten, inderdaad.

> Dus die film gaat niet over sex in de alpenweide,
>  zullen we maar zeggen.

Je weet het niet,  je weet het niet !!  :) In dat geval bezorgt ie
Rouvoet weer een harttverlamming,  en kan ook die weer - de
grondrechten van dit land ter zijde schuivend - op diens eigen
christelijke moraal oproepen gaan doen.

> Die gaat over die schunnige, gore, achterbakse,
>  gevaarlijke en geretardeerde Mohammedanen. Over dat Mein Kampf van de
>  Moslims, de Qu'oran.

Hoogstwaarschijnlijk,  en dan heeft het betrekking op een relatief
kleine groep mensen, of zij die zich ermee willen identificeren. Een
soort van coalitie of the willing?

>  Dus veel waarzeggerij-gaven heb je niet nodig om te voorspellen waar dat
>  fillumpie over zal gaan.

Dus zeult Balkenende met zijn vrees tot over de grenzen, opdat men bij
voorbaat niet meer in hoeft te gaan op de de stellen vragen en is
Wilders door Balkenende al in een fatwa gedaan?!!

Hij verschuilt zich straks wel weer achter de ´woede´ die hij zelf mee
op poten heeft weten zetten?!

>  En nu heeft onze Geert een echte fatwa aan z'n kont hangen.

Met dank aan Balkenende c.s. dus. Die weet even niet dat zijn paarden
en wormen ten koste, en mogelijk over het lijk van Wilders zullen
kunnen gaan?

Wel vindt, dat hij wel oorlog kan gaan voeren, hun religie en hun
waarden en normen, hun cultuur mag schofferen en dat zonder een fatwa
op te lopen?

Hij is de enige (waarden en normen rat) die zijn geblunder in Irak nog
steeds niet toe heeft willen geven. Er is dan ook geen enkele reden
aan te nemen dat hij zich in deze casus wel op de juiste parameters
beroept.

> Daar hoopte hij al jaren op.

Blijkens? Als er een echt voor in aanmerking komt is het Balkenende,
die samen met zijn NAVO-vrindje de Hoop Scheffer onderwijs voor
meisjes wil, en dat tegen de/hun gebruiken aldaar in.

> Wees blij voor die man.

Onzin Hein. Jij lijkt blij te zijn met deze ontwikkeling, en vult -
net als Blakenende - en passant in wat ze van hem en zijn streken
moeten vinden, en draagt - ook om politieke redenen, Hein - zo jouw
steentje er aan bij?

Valt me tegen van je ...

Vanuit welke gedachte(n) wordt nu eigenlijk jouw stellingname vorm
gegeven, Hein?

Henk Elegeert