Anti-godsdienst site voert Sirius als logo

Tue Feb 19 13:10:06 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, zojuist,
>Maar die zijn dus niet goddeloos. Die zijn zo gelovig als ik weet niet
>wat - het gaat alleen over een *andere* God. Over Satan dus (Satan is de
>God uit het Oude testament - daar kwam Jezus nu juist tegen in opstand
>- vandaar dat hij als de Baviaan Mercurius de Mens schiep; want dat is
>waar het de Vrijmetselarij om gaat).

 Nu ik sinds een klein jaar een beetje ben gaan begrijpen waar al de
 liberale gekte werkelijk over gaat, vraag ik me af waarom de kerk niet
 datgene zegt dat ik opmerk. Waarom houdt men dit voor zich maar vecht
 in het geniep een strijd op leven en dood uit met de Vrijmetselarij ?

 Probleem zou best eens kunnen zijn dat de kerk zo stom geweest is zich
 niet los te maken van het Oude testament. Men geeft wel af op de Joden
 (als men de achtergrond begrijpt, is het duidelijk waarom - en waarom
 de Nazi's de Joden en de Vrijmetselarij wilden uitroeien) en op de
 'heidense praktijken' van de 'ketters' die Mercurius aanbidden, maar
 zegt niet *waarom*.

 Het antwoord op die vraag zou wel eens kunnen luiden dat het daarvoor te
 laat zij. De kerk heeft 2000 jaar lang verkondigd dat de Mens door God
 is geschapen (daar waar het de Satan was) en zoiets laat zich niet meer
 terugdraaien.
 Als Vrijmetselaars beweren dat de Mens van de Aap afstamt en daarmee -
 net als de Joden - zeggen dat Satan de Mens creeerde omdat Thoth de
 Baviaan was (nota bene heet die baviaan 'Ape'), dan kan de kerk niet
 meer zeggen dat dit leugen is. De kerk heeft de God van het Oude testa-
 ment immers gelijk gesteld aan die van Jezus - daar waar Jezus *niets
 moest hebben* van die God maar de Mens juist wilde bevrijden van het
 occulte. Maar als Vrijmetselaars dan met de 'Ape' komen aanzetten als
 oorsprong van de Mens, dan staat het Vaticaan natuurlijk wel op de
 achterste benen...

 't Blijft interessant, die gekte...