Anti-godsdienst site voert Sirius als logo

Tue Feb 19 11:41:17 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder,
>Vandaag staat er in een Pers een onnozel artikeltje over het 'atheisme'.
                     ^^^ lees: De

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>Kan aan mij liggen (niet bright genoeg? ;) ) maar kan dat artikel
>(Pers) - DePers neem ik aan- niet vinden. Heb je een link, Marc?

 Zie,
 http://www.depers.nl/UserFiles/File/PDF/De%20Pers%20dinsdag%2019%20februari%202008.pdf

 Het stuk (over ene Christopher - alleen de naam al: 'Christusdrager' -
 Hitchens) staat op pagina 16-17. De link die ik gaf staat in het kadertje
 onderaan pagina 17 onder de noemer 'Meer Goddeloze boeken'.

 Maar die zijn dus niet goddeloos. Die zijn zo gelovig als ik weet niet
 wat - het gaat alleen over een *andere* God. Over Satan dus (Satan is de
 God uit het Oude testament - daar kwam Jezus nu juist tegen in opstand
 - vandaar dat hij als de Baviaan Mercurius de Mens schiep; want dat is
 waar het de Vrijmetselarij om gaat).