André van Wanrooij a.v.wanrooij at D66.NL
Mon Feb 18 10:52:15 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> [...]
>  Kamer iets te mogen aankaarten. D66 hoort *voorstander* van een dergelijk
>  initiatief te zijn. Hier ontstaat zo'n initiatief en wat doet D66 op
> gezag
>  van die klierende JD ? Men pompt het de grond in op ideologische
> grondsla-
>  gen. Zoiets kan beslist niet door de beugel - het geeft slechts aan hoe
>  ontaard de JD en Geel D66 zijn. Kaas gegeten van 'democratie' heeft men
>  kennelijk niet. Men stelt zich weer eens aan als een klein kind dat z'n
>  zin niet krijgt in plaats van er wijselijk het zwijgen toe te doen.

Vanuit deze hoek bezien kan ik je enkel gelijk geven. Ieder burgerinitiatief
moet door ons gesteund worden. Het laat echter onverlet dat D66 het oneens
kan en mag zijn met de "wens" van zo een initiatief.

>  Ik ben ooit nog eens formeel eigenaar geweest van de kroeg van m'n broer
>  (vorige uitbater was failliet gegaan, vandaar zo'n constructie). Geen
> idee
>  hoe laat m'n broer de deuren sloot - maar het zal wel laat geweest zijn.

Maar Marc toch..... Bewust de Drank en Horecawet overtreden.... gut, gut. En
ik heb altijd de (blijkbare) illusie gekoesterd dat je een eerlijk en
gezagstrouwe burger bent die misstanden en wetsovertreders aanpakte met
ying, yang, Sirius en Heli nog wat. Benieuwd wat het COC met deze info over
hun aartsrivaal zal doen... (ze lezen mee, weet je nog....)     :-)

André van Wanrooij, Roosendaal