Sun Feb 17 22:42:09 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder aangaande  http://www.vroegopstap.nl
>Er wordt *geen gewag* gemaakt van een burgerinitiatief...

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>http://www.vroegopstap.nl/nieuws.php

 Merci. Ik vond het al zo raar dat ik niets vond.

 Ik klaagde vervolgens verder,
>Dit is godverdomme in het  g e h e e l  g e e n  politiek probleem !

 Mark,
>Inderdaad, vandaar die tegenactie van de JD...

 De JD/D66 zit sowieso fout. Die hebben immers die 40 duizend steunbe-
 teugingen in het geheel niet nodig om iets in de Kamer aan te kaarten.

 Met dat vroegopstap.nl kan men het al dan niet eens zijn of het over-
 bodige onzin vinden (ik vind het laatste), maar iedereen heeft het
 recht om iets als dit na te streven.
 De JD/D66 poogt louter een burgerinitiatief te sabotteren en dat is
 een politieke partij onwaardig (kennelijk niets geleerd van het Euro-
 referendum).

 Daarenboven is de inhoudelijke stellingname nogal bedenkelijk. Met
 twee uur 's nachts is niets mis (het is hoogstens wat laat). Om het
 dan *nog later* te willen maken... daarmee maakt men zich als poli-
 tieke partij volkomen belachelijk. D66/JD had in deze *geen stand-
 punt* moeten gaan uitdragen (vandaag staat al die onzin op de zon-
 dag-edities van kranten-websites - wellicht morgen in de gedrukte
 edities, wie weet). Dit soort kwesties *verdient geen politieke aan-
 dacht*, dit gaat om niets.

 Het komt allemaal heel raar over...

 Marc Fluks, Amsterdam