Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sun Feb 17 20:20:11 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 2/17/08, Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at combidom.com> wrote:
> Als ik het goed begrijp, gaat het hierom...
>   http://www.vroegopstap.nl

Inderdaad.

> Alwaar,
> Er wordt *geen gewag* gemaakt van een burgerinitiatief...

Aldaar,
Actiegroep ' Vroegopstap' is druk bezig met het opstellen van het
nationaal burgerinitiatief, dat zij binnenkort in Den Haag willen
presenteren aan de Tweede Kamer. Hiervoor zijn 40.000 handtekeningen
nodig die zij ruimschoots hebben behaald. De teller staat momenteel op
117.000.

http://www.vroegopstap.nl/nieuws.php

> Dit is godverdomme in het  g e h e e l  g e e n  politiek probleem !

Inderdaad, vandaar die tegenactie van de JD...

Groeten,
Mark Giebels