Ook Obama is 'Klaar voor de klim'

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Thu Feb 14 03:14:27 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gewoon mijn inschatting dat de campaign manager van Obama een redelijk dikke boterham verdiend om te besluiten, wat, wanneer, en hoe het te doen, op elk gegeven moment. Vandaar dat Bill niet meer op de voorgrond treedt en de campaign managers van McCain (eerder) en nu van Hillary de zak hebben gekregen.
Ben wel blij te zien dat enkele leden van deze groep kennelijk weten hoe men zo'n campaign moet voeren :)) en er niet eens voor betaald krijgen!
Obama en Hillary hebben hun standpunten op de major issues wel degelijk strak gesteld en be-debatteerd, en de verschillen met republikeinse candidaten duidelijk gemaakt. Ze zijn nu op zoek naar democraten die de een over de ander verkiezen. Ze bevechten elkaar niet meer. Das gebeurd...
De standpunten en het verschil wordt later weer actueel als de primaries achter de rug zijn...Dit heet enthousiasmeren
Persoonlijk zou ik eerder voor Hans Teeuwen stemmen dan voor Seth Gaaikema terwijl ze beiden als comedianten te boek staan! Zoiets..Snappy Fou?
Eerder zei Prins Vogelvrij dat hij niet stemde omdat de stemhokjes te klein en te benauwd zijn. Tjerk Jouwstra nam het letterlijk het was figuurlijk bedoeld maar wel feitelijk.

En zo modderen we maar wat an
Lenny, Dirkie, Whateva..!

Henk Elegeert <hmje at home.nl> wrote: REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 13-02-08 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks het
volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Volgens het Radio 1 Journaal van vanmorgen, luidt de leuze van Obama,
>   Fired up, ready to go !
> Zie,
>   http://www.youtube.com/watch?v=SHfbKTiUH8U
> Het Radio 1 Journaal gaf hiervan als Nederlandse vertaling,
>   Klaar om te vlammen

The story behind Fired Up! Ready To Go! The Obama Campaign.
http://www.youtube.com/watch?v=A4GQ5rGsk1A

> Oftewel: 'Klaar voor de klim'.

Mijn vriendin vanmorgen naar het nieuws kijkend, oh leuk, alweer
gewonnen, tot ze hem hoorde. "Als je goed naar hem luistert, .... er
zit niet echt veel in"!!

> Voeg daarbij dat Sirius-gedoe waarvan ik gisteren gewag maakte - en Obama
> is door de mand gevallen...

Obama viel op Super Tuesday al door de mand ....
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=5778

± 45:15

"We do not need the final results to know: Our time has come, our
movement is real and change is coming to Amerika", en dan weet je dan
ie uit zijn nek zit te lullen.

Amerikanen die willen veranderen?!! Vergeet het, en die ´movement´
bestaat niet eens.

USA, USA, USA, USA ...

Maar zegt niets inhoudelijks .... lose beloftes, verder niets.

Henk Elegeert

Never miss a thing.   Make Yahoo your homepage.