Ook Obama is 'Klaar voor de klim'

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Feb 14 00:23:17 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ik, eerder,

>  Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,

>  Ja, dat is dus *hetzelfde*. Daarom hebben lieden als Obama het over
>  *change*.
>
>  Vervangen van Zon en Sirius, Sol en Soul - enfin, noem het maar op.
Okee, maar vuurtorens hebben wel een belangrijke functie. Ze zijn bakens
in de duisternis. Want als de schepen geen vuurtorens zien, dan stranden
ze op de kust. Vroeger hebben slechte mensen wel eens nepvuurtorens
gebouwd, zodat de schepen gedesorienteerd raakten, en toch strandden.
Dan hadden jutters een mooie nacht.
> Het
>  zijn louter codes, leuzes, spreuken, waarachter iets verschrikkelijks
>  schuil gaat (denk maar aan die vreemde background-image op de site van
>  Obama, of al die rare symbolen op de websites van BvdH). Niet voor
>  niets begint de YouTube video die Henk Elegeert opdook met de woorden
>  'Metro spirit'.

Waarom is dat zo'n eng woord?
>  Ik vind het best aardig van je hoor, dat je een Amerikaanse kandidaat
>  wil steunen - maar je had de codes moeten zien. Nu steun je iemand die
>  hetzelfde doet als degenen die je in Geel D66 zelf bestrijdt.

Nee, in het geheel niet. Maar daar kom je nog achter. Obama is wezenlijk
anders dan de draaikonten Lousewies, Alexander en Boris (2x).
>  Ik zie ze inmiddels vrijwel instantaan omdat het eindeloze variaties
>  zijn op hetzelfde thema. Voorbeeldje: als je weet dat de halve topcirkel
>  (en met name de Indigo halve topcirkel) staat voor Sirius, dan zie je die
>  meteen in het logo van Obama - en als daar*binnen* de Zon opkomt met de
>  Amerikaanse vlag als horizon... ja dan zit men dus opnieuw naar de
>  heliacale opkomst van Sirius te kijken. Zoiets kan me gewoon niet meer
>  ontgaan. Obama is Vrijmetselaar (raar voor een neger)...
Obama is geen neger. Hij is half blank.
>  dat staat hier.
>  Hij aanbidt Satan - net als Bush. Zijn *God* is beslist niet de Christe-
>  lijke God.
Dat zullen we nog zien. De proof of the pudding is the eating. Als je
gelijk hebt krijg je van mij een sigaar uit Cuba, promised!