Ook Obama is 'Klaar voor de klim'

Wed Feb 13 15:36:56 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>De vuurtoren is een symbool van de Vrijmetselarij. Ik neem aan dat de
>toren voor Sirius staat,

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>De vuurtoren is het symbool van de fallus. De rechtopstaande fallus die

 In dit geval hebben we waarschijnlijk beiden gelijk. De vuurtoren heeft
 mogelijk een soortgelijke rol als de windmolen en de obelisk.

 In dat geval refereert het naar Osiris die door zijn broer Seth aan
 stukken werd gesneden waarna zijn vrouw en zuster Isis samen met de
 andere zuster Nephtys alle stukjes-op-1-na wist terug te vinden. Die
 ene was de fallus en werd gesymbolyseerd door de obelisk.
 Samen met Nephtys maakte Isis uit klei een nieuwe, werd prompt zwanger
 van Horus, leerde de logos van Thoth (Mercurius) waardoor Osiris uit
 de dood herrees. En Isis staat voor Sirius... het licht op de top de
 de toren.

 Enfin, het is tot vervelends toe hetzelfde verhaal...
 Waar het om gaat is dat men beseft dat zo'n vuurtoren staat voor duis-
 tere machten. Net als de windmolens van BvdH en z'n broeders.

 Marc Fluks, Amsterdam