Ook Obama is 'Klaar voor de klim'

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Feb 13 14:59:16 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2008/2/13, Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>:

> Nee, het is een leeghoofd, een non valeur, een Sirius-gek en een gele
> kanarieopiet.

Joe neem it.. ;) Maar spreken van een bottum-up (en dat middels een
stem uitbrengen) is natuurlijk onzin, Hein. Zou leuk zijn als die
´beweging´ er nu werkelijk was ...

> Neem dan McCain, dat is de man met inhoud, met
> intelligentie, met oog voor de noden der Amerikanen.

All American style, geen verassingen, geen lege dop ...
Niet mijn voorkeur, Hein, maar veel realistischer dan een wauwelende -
lady´s killende - Obama.

> Ga zo door jongens,
> jullie zitten op het juiste spoor! ;-)

Dank Hein.... ;-)

> Tuurlijk zit ie uit z'n nek te lullen. Change is coming to America. Wat
> een gelul! In gelul kan je niet wonen, zei Schäfer al.

We zijn het eens? ;)

> Nee, dan McCain,
> die spreekt pas inhoud. 100 jaar in Iraq: now we're talkin'.

Ach Hein, die democraten deden allemaal mee aan die inval in Irak.
Niemand die de luchtballons en vooral leugens van Bush c.s. wist door
te prikken. Ken jij die tegenstemmers?

> Natuurlijk Henk, losse beloftes, meer niet.

Lose, inderdaad, Hein. Meer niet ....  Geen beweging,  geen ideeen die
vooruitlopen op wat we kunnen gaan verwachten, niets van dat alles

> Gelukkig hebben wij als D66
> wel alles gedaan wat we hebben beloofd,nietwaar.

Nee, al stemmende op D66 werd ik voor het eerst deelnemer in een
oorlog waar ik  nooit voor ben. Dat zou je hebben mogen concluderen
lijkt me op grond van mijn afschuw daarvoor. D66 zou die club NOOIT
aan een meederheid helpen, remember?

> WIJ hebben recht van spreken.

Je behoudt alrtijd recht van spreken, Hein, ook als je de fout ingaat.
Die moet men willen durven erkennen, en daaruit de consequenties
trekken. Wat wil je anders?
De opheffing van D66, vanwege intern geblunder?

> Vooral Alexander, die nu ineens voor een Irakonderzoek is,

Deed eerder al z´n best ...

> maar
> niets deed toen de 585 leugens werden verspreid.

Paasei ? ;) Maar hoe democratisch is(/was) D66 nu (toen) werkelijk?
Klopt(e) het wel om tussentijds (besluiten nemend) te congresseren?

> Tis allemaal heel
> verheffend, in deze D66 kringen.

D66 is niet verheffend, Hein ... Doe iets .. :)
Zet D66, of een andere democratisch beweging weer op de kaart ...
discussieer, maak een plan,  whatever ..

Kom, (ver)laat dit zure terugkijken, laat het achter je, Hein ...
Gesprek nodig?

Kom Hein, kom met iets (nieuws) ... laat je
D66/Democratisch hart spreken ... :)
Je kunt het !! :)

> Weg met Obama, leve Henk!

Olee ... :)

Oops, (heb ik) het ballonnetje ´hoop´ doorgeprikt, Hein?
Excuus ...

Henk Elegeert