McCain op 1, Clinton op 2, en Obama op 3

Tue Feb 12 09:39:45 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Obama  heeft zich ontpopt als een volksmenner eerste klas (daar zit dus echt
>niemand op te wachten)

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Volksmenner? De man voert CAMPAGNE! En hij doet dat biljant.

 Misschien formuleerde ik het wat ongelukkig... 'typje als Fortuyn' klinkt
 beter. Ik heb domweg niets met dit soort lui - ongeacht of ze links zijn
 of rechts. Ik houd van mensen die op rustige toon iets zeggen waarbij je
 denkt 'waarom heb ik dat zelf niet bedacht?' Dat zijn het soort types waar
 ik warm voor loop. Zo'n Obama - daar kijk ik echt wel doorheen.

 Probleem met Clinton is dat ze zo enecht is - fraaie cartoon daarover in
 Het Parool van gisteren,
    http://www.parool.nl/columnisten/joep_bertrams/beeld/021108-joep.jpg
 Ja, dan blijft er niet veel keuze over.

 Het gaat er bij mij niet zozeer om dat ik het met iemand eens ben maar dat
 ik er vertrouwen in heb dat iemand de job aankan en oprecht is. Alleen op
 dat soort mensen kan ik stemmen. Als de meest serieuze kandidaat dan wat
 rechts is - so be it.