Flapdrol uit Vlodrop reincarneert

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Feb 6 19:25:51 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 06-02-08 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks<fluks at combidom.com> het
volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Gisteravond is ons de Maharishi ontvallen. Na een leven lang verwikkeld
> te zijn geweest in tal van schandalen, oplichting, kwakzalverij, uitbui-
> ting en het doelbewust toebrengen van emotionele schade aan z'n volgelin-
> gen, sloeg dit heerschap dan toch eindelijk aan het 'reincarneren'...

Ok, nu even opletten waar ie (opnieuw) opduikt .... :)

Hoeveel heeft ie er ´geholpen´, hadden baat bij zijn TM, of
hebben er (gratis) leren vliegen?

> Waarom grijpt Justitie dit slag lieden nooit eens stevig in de kraag ?

Waarom, wat heb ie gedaan? Gevlogen zonder vliegticket? ;)
Of is reïncarneren strafbaar? Net als politici, de kluit lopen belazeren?

> Kijk, in plaats van zo tegen de Paus te gillen, had D66 hier wel iets
> aan kunnen doen (Maharishi - die eigenlijk Varma heette - woonde immers
> in Nederland).

Dat is toch geen misdaad, wel? De paus is voor vrede, zo ook
Maharishi. "All we are saying, is Give Peace A Change", liet John
Lennon ons allen nog (de mantra) (mee)zingen toen er een oorlog woede
in Vietnam. Hij kwam naar Nederland, zonder succes hierin, zie
Irak/Afghanistan.
Erger, een hukende astmaTukker, gaat (onze jongens en meisjes) daar
een hart onder de riem steken.

> Maar ja, Maharishi was een alchimist die een spoor van
> Gele vernielingen achterliet. Zo iemand laat men uiteraard lopen.

Jeetje, en nu wil jij ´em terug halen? ;)
Hmmm, met een beetje geluk reincarneert ie ....

> Zie,
> http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/02/05/AR2008020503034.html
> zie ook,
> http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2008/01/28/AR2008012801299.html

... laat geen schokkend relaas zien van man´s wandaden.

Vliegen zonder vliegbrevet, is het enige wat ik ergens uit de tekst
kan opvissen, :)
Of, zou ie daar niet op betrapt zijn? :) Oh, of geen belasting betaald
misschien
voor de diverse (indoor)vluchten? :)

Henk Elegeert ( uw immer toegewijd mysticus ... :)